دلم تنگه برای روزای دور


من واژه‌های ولگردِ بی‌خیالِ خودم را می‌خواهم
لطفا جمعه‌ی عجیبِ همان هفته‌های بی‌مشق و گریه را
به من برگردانید!




امروز 21/4/91 هس

باورت میشه؟؟؟؟؟
اینهمه وخت نبودی؟

رفتم یه وبلاگو با آهنگش سر زدم

یاد قدیما افتادم

چقد دلم برای اون روزا تنگ شده

زیاد

روزای تلخ و شیرینی بودن

شاید همون وختم به نظرم خیلی سخت و وحشتناک بودن و دلم میخاس هرچه زود تر تموم شن اما حالا...

دلم تنگه برای اون موقع ها

عید نوروز 3 سال پیش

آهنگ "اگه یه روز بری سفر  ِ فرامرز اصلانی" و یه عااااالم ایمیل .اونم با اینترنت دایال آپ

یا چارشنبه سوری و عید پارسال و غمای وحشتناکش

گریه کردنای پشت سر همش

بیدار شدنا و آوار شدن یه عاالم غصه و خاطره

تابستون پارسال و دوستی های یهویی و ناخاسته و .....

هاااااااه.بازم خاطره


وای که چه دلتنگ اون روزاییم که بزرگترین دغدغم تنهاییم بود

همه زندگی برام همین بود

حالا...

3 ماه و 3روزه عقد کردم.

زندگیم خیلی عوض شده

آدمایی که تو زندگیم بودن یه روزی،خاستن برگردن.پشیمون بودن ،دلتنگ بودن.
منم بودم :(


پ.ن.1.فردا داریم میریم شمال

پ.ن.2.چند روز پیش یه آبرنگ دیگه کشیدم برای ماهگرد دادم علی

هنوزم یاد کارای اون روزام دلمو گرم میکنه

پ.ن.3.


با حس عجیبی
با حال غریبی
دلم تنگته

پر از عشق و عدت
بدون حسادت
دلم تنگته

گله بی گلایه
بدون کنایه
دلم تنگته

پر از فکر رنگی
یه جور قشنگی
دلم تنگته

کجایی که هیشکی ,واسه هیشکی نیستو
همه دل پریشو
دلم تنگ تنگه , واسه خاطراتت
که کهنه نمیشن

دلم تنگ تنگه برای یه لحظه ,کنار تو بودن...
یه شب شد هزار شب
که خاموش و خوابن
چراغای روشن

من ِ دل شکسته
با این فکر خسته
دلم تنگته

با چشمای نمناک
تر و ابری و پاک
دلم تنگته

ببین که چه ساده
بدون اراده
دلم تنگته

مثه این ترانه
چقد عاشقانه
دلم تنگته
دلم تنگته...


"معین-دلم تنگته"