اولین جلسه کارگاه دوره جدیدش

دیروز کارگاه مسیر زندگی دوره ی چها.رمش شروع شد.

آر.می.ن هم بودش.چقدر به هم ریختم.

یعنی بگم منفجر بودم بهتره.

دلتنگ بودم و ناراحتو کلافه و پریشون

دیروز توی کارگاه,برگشتیم به سالیان پیش و به وختی که 3-4 سالم بودو بابا چقدر اذیتم میکرد.

گفت عزیزترینتونو بیارین تو ذهنتون و با هر فاصله ای که میخاین نسبت بهش وایسین

به سختی مامان اومد.توی همون خونه ی شهرک با همون موهای کوتاه و بلوز گل گلی اپل دارش.با فاصله ی 2-3 متر

بهش گفتم:


تو چرا منو دوس نداری؟


پ.ن.1.دیشب عین بچه های 3 ساله اومدم خونه رفتم تو بغل جی.جی و فقط گریه کردم .فقط گریه کردم. گفتم من هیشکیو ندارم.هیشکی منو از ته دل دوس نداره.

همش بغلم کردو نازم کردو گفت پیشتم

دلم آروم گرفت خیلی :)

جی.جی عین بابایی که باید دوستم میداشتو نداشت,دوستم داره.

نظرات 1 + ارسال نظر


فروشگاه اینترنتی بیتا
با سلام
بهترین و مطمئن ترین خرید اینترنتی را با فروشگاه اینترنتی بیتا تجربه کنید . هر آنچه که نیاز دارید در فروشگاه اینترنتی بیتا جستجو کنید.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد